Vaihde: 0201 555 920

Savon Kuljetus osti osake-enemmistön Keski-Suomen Kuljetuksesta

Logistiikka- ja infrapalvelujen monialayhtiö Savon Kuljetus Oy on ostanut osake-enemmistön Keski-Suomen Kuljetus Oy:stä toiminnassa mukana olevilta autoilijoilta.

Kaupalla mahdollistetaan isompien urakoiden toteutumista ja varmistetaan paremmin ympärivuotista työllisyyttä. Isompana toimijana kilpailukyky on yhdessä parempi alan markkinoilla ja käytössä on laajemmat resurssit, osaaminen ja kapasiteetti palvella asiakkaitamme.

Savon Kuljetuksen toimitusjohtaja Jyri Kuivala sanoo, että tavoitteena on edelleen kasvattaa osakeomistusta KSK:ssa ja osakevaihtoja tehdään parhaillaan lisää.

– Mikäli KSK:n osakas on kiinnostunut myymään osakkeensa Savon Kuljetukselle, niin ottamalla yhteyttä minuun saadaan asiaa vietyä eteenpäin, Kuivala toteaa.

Lisätietoja:
Savon Kuljetus Oy, toimitusjohtaja Jyri Kuivala, p. 044 727 2620, jyri.kuivala@savonkuljetus.fi

Savon Kuljetus -konserni on kiviaines-, kuljetus-, logistiikka- ja infrapalveluja tuottava monialayhtiö. Konserniin kuuluu emoyhtiö Savon Kuljetus Oy:n lisäksi Tuomaan Rakennus Oy, Suomen GPS-Mittaus Oy ja Nurmeksen KTK Oy. Meille on tärkeää aidosti henkilökohtainen palvelu, korkea laatu ja luotettavuus. Siksi Savon Kuljetus on aina sanansa mittainen. www.savonkuljetus.fi

Keski-Suomen Kuljetus Oy (KSK) on vuonna 1962 perustettu, osakasautoilijoidensa omistama KTK-yritys, jonka toiminta perustuu kuljetuspalveluihin, kiviainesten jalostamiseen ja myyntiin, maa-ainesalueiden hallintaan sekä maarakennusurakointiin. KSK:n maa- ja kiviainesliiketoiminta keskittyy Keski-Suomeen. Yhtiön pääkonttori on Muuramessa, aluetoimisto Viitasaarella ja tytäryhtiö Espoossa. Konsernin liikevaihto on 20 miljoonaa euroa. www.ksk.fi